Palkansaajan tiedot -raportin avulla voit hakea henkilöiden tietoja henkilörekisteristä sekä palkansaajarekisterin Palkkatiedot-välilehdeltä, sisältäen mm. tulo- ja verokorttitiedot. Raportin käyttö vaatii kaikki oikeudet käyttöoikeuteen Palkanlaskenta (kaikki palkkatoiminnot).
Raportti löytyy ohjelman kohdasta Palkat > Palkansaajarekisteri.
Raportti julkaistaan tammikuun versiopäivityksessä 18.1.2025.
Raportin muodostaminen
Raportin haku aloitetaan palkansaajarekisteristä:
- Valitse vähintään yksi palkansaaja hakutuloksista
- Klikkaa: Hae palkansaajatiedot (painike hakutulosten yläpuolella)
- Raportti viedään Exceliin tai muuhun taulukko-ohjelmaan
Raportilla näkyvät tiedot
Raportille haetaan seuraavat tiedot henkilö- ja palkansaajarekisteristä:
Henkilörekisteri:
- Henkilön osoite
- Osoite kotimaassa
- Laskutustiedot
- Maksutiedot
- Rekisteritiedot
Palkansaajarekisteri:
- Tulotiedot
- Tulonsaajan lisätiedon tyyppi
- Automaatioasetukset
- Verokortti
- Ammattiyhdistys
- Vakuutukset
- Vakuuttamisen poikkeustilanteet
- Kansainväliset tilanteet