Lyhyt käyttökatko Procountor Mobiilisovelluksessa 29.11.
Procountor Mobiilisovelluksessa on keskiviikkona 29.11. lyhyt käyttökatko klo: 08:00. alkaen. Verkkosovellukseen tehdään päivitys, arviomme mukaan päivitys kestää noin 15-20minuutta. Tämän aikana Procountor Mobiilisovellus ei ole käytössä.
Pahoittelemme mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Virhetilanne Tilitoimistotyökalujen Laajennettu käyttäjähallinta (uusi)-näkymän Excel-tulosteessa / Korjattu
Virhetilanne korjattiin versiopäivityksen v81 yhteydessä.
---
Havaitsimme virhetilanteen Tilitoimistotyökalujen Laajennettu käyttäjähallinta (uusi)-näkymän Excel-tulosteessa. Kaikki aineisto näkyy tulosteessa tällä hetkellä samassa sarakkeessa.
Laskutuksessa ja hallinnossamme on ruuhkaa
Laskutuksessamme ja hallinnossamme on tällä hetkellä ruuhkaa ja vastausaikamme on valitettavasti tavallista pidempi.
Teemme parhaamme käsitelläksemme yhteydenottopyyntöjä ja yritämme vastata viesteihisi mahdollisimman pian.
Mikäli allekirjoituskutsua osoitteesta noreply@allekirjoitus.procountor.com ei löydy vastaanottajan roskapostista ja sähköpostipalvelimen karanteenilistan tarkistus ei ole onnistunut (esim. yrityksen IT-tuen avulla), voi allekirjoituskutsun kopioda ohjelmasta ja lähettää se poikkeuksellisesti suoraan sähköpostitse vastaanottajalle:
- Linkki luodaan Linkki-kuvakkeesta, minkä jälkeen linkki kopioidaan leikepöydälle. Tämän jälkeen linkin voi liittää sähköpostin teksti-kenttään.
- Allekirjoituskutsun ilmoitustavan voi myös muuttaa sähköpostista tekstiviestiin. Tämä tapahtuu painikkeesta Muokkaa vastaanottajaa ja kohtaa Ilmoita valitaan Tekstiviesti.
Päivitetty 5.9: Palvelutarjoajan selvityksen mukaan, yleensä jos Microsoft O365 tekee päivityksiä EOP-käytäntöihin, voi tämä muuttaa algoritmeja ja perussuojausasetukset monille käyttäjille, jonka seurauksena aiheutuisia tällaista ei-toivottua toimintaa, kuten sähköpostien merkitsemisen roskapostiksi/tietojenkalasteluksi.
Allekirjoituslinkki tulee osoitteesta noreply@allekirjoitus.procountor.com ja joidenkin palvelun käyttöönottajien kohdalla on sähköposti päätynyt roskapostiin tai vastaanottava sähköpostipalvelin on 'blacklistannut' osoitteen automaattisesti, joten osoite tulisi tarvittaessa lisätä sähköpostiin turvalliseksi lähettäjäksi.
Joissain tapauksissa olemme myös havainneet, että vaikkei Allekirjoituspalvelun sähköposteja ole löytynyt roskaposteistakaan, niin lopulta käyttäjät ovat löytäneet sähköpostipalvelun tarjoajan sivuilta "karanteenilistan", jossa Allekirjoituspalvelun viestit ovat olleet jumissa. Sieltä ns. karanteeniin joutuneet sähköpostit saadaan tarvittaessa vapautettua.
Palvelutarjoaja jatkaa asian tutkimista.
----
Allekirjoitus -palvelusta lähetetyt viestit eivät mene perille osalle vastaanottajia. Tutkimme tilannetta ja päivitämme tätä tiedotetta lisätietojen myötä.
Pahoittelemme tilanteen aiheuttamaa haittaa.
Virhetilanne Procountor Mini-sovelluksessa 4.7.2022
Olemme saaneet yksittäisiä yhteydenottoja, jossa Procountor Mini-sovelluksessa on mennyt laskuja tuplana maksuun. Tilanne on saattanut aiheuttaa se, kun Procountor-Mini sovelluksessa klikataan Maksa ja jos Finago Avain-sovellus ei aukea itsestään maksun vahvistamista varten - on voinut Minissä tehdä uusi maksatus samalle laskulle.
Tämän ei pitäisi olla mahdollista ja asia on meillä selvityksen alla.