Tulorekisterissä käyttökatko maanantaina 2.12.2024
Tulorekisterissä on palvelukatko maanantaina 2.12. klo 19:00 – 2.12. klo 22:00. Asetamme tulorekisterilähetyksille katkon ma 2.12. klo 18:45 - ti 3.12. klo 00:00.
Katkon aikana tehdyt palkkatietoilmoitukset lähtevät 3.12 klo 00:00 jälkeen eteenpäin. Katkon aikana lähetetyt työnantajan erillisilmoitukset jäävät virheeseen ja ne tulee lähettää uudelleen.
Maksuliikenneohjelmiston päivitys ke 4.12.2024 klo 12.30 - 15
Maksuliikenneohjelmistomme päivitetään keskiviikkona 4.12. klo 12.30 - 15. Tänä aikana maksut eivät siirry pankkiin, eikä ajantasasaldo-toiminto ole käytettävissä. Katko ei vaikuta muutoin ohjelman käyttöön. Pyrimme siirtämään kaikki odottamaan jääneet maksut heti katkon loputtua klo 15 jälkeen ennen cut-off -aikaa pankkeihin.
Suosittelemme tekemään kiireelliset maksut, kuten palkat ja pikamaksut, jo edeltävänä päivänä, tai 4.12. heti aamusta.
Pahoittelemme katkosta aiheutuvaa häiriötä.
Laskutuksessamme on ruuhkaa
Laskutuksessamme on tällä hetkellä ruuhkaa, ethän laita asiastasi useampaa viestiä kuin yhden. Palaamme sinulle niin pian kuin mahdollista - kiirreellisissä asioissa suosittelemme ottamaan yhteyttä puhelimitse. Tavoitat laskutuksemme numerosta 020 785 1390 (ma - pe klo 9 - 12).
Virhetilanne raporttien tietojen viemisessä Exceliin, 18.11 / Päivitetty 21.11 klo 14:15
Päivitys 21.11 klo 14:15
Käyttäjillä joilla Palkkojen raportin Excelin avaaminen ei onnistu, tulisi väliaikaisesti tiedoston nimestä poistaa kaikki pisteet (paitsi .xlsx) että tiedoston avaaminen onnistuisi.
--
Päivitys 18.11 klo 14:35
Tämän hetkeisen tiedon perusteella tietojen Exceliin vienti toimii seuraavissa raporteissa:
Myynnin raportointi
Ostojen raportointi
Matka- ja kululaskujen raportointi
Johdon raportointi
Rekisteri-dimensio raportointi
Excel export mahdollisesti ei toimi:
Kasssavirtaraportti
Palkkojen raportointi
--
Raporttien tietojen Exceliin vieminen voi epäonnistua.
Selvitellään parhaillaan asiaa ja pyrimme korjaamaan asian mahdollisimman nopeasti. Pahoittelemme asiasta aiheutuvaa haittaa!
Päivitetty 5.11. / Myynnin raportoinnin ja ostojen raportoinnin vertailukauden luvut eivät aina vastaa toteutuneita lukuja
Myynnin raportoinnin sekä ostojen raportoinnin taulukoissa olevat vertailukauden luvut (kuten "edellinen vuosi") eivät kaikissa tilanteissa vastaa kauden todellisia tietoja.
Vertailukauden luvut poikkeavat toteutuneesta, kun haetaan seuraavanlainen myynnin tai ostojen raportti:
- Haetaan asiakkaat/toimittajat sekä tuotteet valinnalla "Kaikki" (eli esim. käyttäen oletushakua)
- Raportilla on myyntejä/ostoja siten, että haetulla vertailukaudella on myyntejä/ostoja, mutta kuluvalla kaudella ei
Tässä tilanteessa ne myynnit tai ostot, joita ei ole ollut ollenkaan kuluvalla kaudella, jäävät kokonaan pois raportilta, vaikka niillä olisi ollut vertailukaudella tapahtumia.
Lue lisää tästä artikkelista.
Aineistojen siirrossa Mepcosta Procountoriin on häiriöitä
Mepcosta Procountoriin siirrettävät maksuaineistot jäävät osalla käyttäjistä virheeseen. Procountor Avain sovellus saattaa näyttää vahvistamisen onnistuneen, mutta siirto jää silti virheeseen. Suosittelemme kokeilemaan maksuaineiston siirtoa tarvittaessa useampaan kertaan.
Ongelma on meillä tutkittavana. Pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa!