Ohjekirjan tukiportaalissa voi lähettää yhteydenottopyyntöjä Procountorin asiakaspalveluun. Vanhoihin yhteydenottoihin voi aina palata tukiportaalin kautta, mikäli yhteydenotto on lähetetty tukiportaalin kautta.
Tervetuloa tutustumaan!
Kirjautuminen Procountorin ohjekirjan tukiportaaliin
1. Ohjekirjan tukiportaaliin kirjaudutaan oikean yläkulman Ota yhteyttä tukeen-painikkeen avulla.
2. Yhteydenoton voi jättää joko kirjautuneena tukiportaaliin tai ilman kirjautumista.
Kirjautuminen tapahtuu vasemman puoleisesta Ja ota yhteyttä -painikkeesta. Tämän jälkeen päästään syöttämään tukiportaalin käyttäjätunnus (sähköpostiosoite) ja salasana. Tukiportaalin tunnukset ovat eri tunnukset kuin Procountorin tunnukset.
Kaikille Procountorin käyttäjille, jotka lähettävät ensimmäisen yhteydenottopyynnön yhteydenottolomakkeen kautta, luodaan automaattisesti käyttäjätunnus tukiportaaliin. Käyttäjätunnuksena toimii se sähköpostiosoite, joka on syötetty yhteydenottolomakkeen Sähköpostiosoite -kenttään. Tukiportaalin salasana saadaan kirjautumissivun Pyydä salasana -linkin kautta.
Uudet Procountorin asiakkaat, jotka eivät ole vielä lähettäneet yhteydenottopyyntöä Procountorin asiakaspalveluun voivat rekisteröityä tukiportaaliin Rekisteröidy -linkin kautta.
Yhteydenottopyynnön jättäminen
Yhteydenottopyyntöjä on mahdollista jättää joko kirjautumalla tai kirjautumatta ohjekirjan tukiportaaliin. Mikäli kirjautumista tukiportaaliin ei tehdä, yhteystiedot on täytettävä tukipyyntölomakkeelle käsin. Kirjautuessa asiakassivuille, ennen tukipyynnön lähettämistä, yhteystiedot täyttyvät automaattisesti.
Uusia tukipyyntöjä luodaan painamalla Ota yhteyttä tukeen-painiketta.
Täytä kaikki punaisella tähdellä merkityt kohdat tukipyyntölomakkeella. Kertoessa lyhyesti mihin asiaan tukipyyntö liittyy, ohjekirja ehdottaa aiheeseen liittyviä ohjekirjasivuja. Mikäli sopiva ohjekirjasivu löytyy paina sivun nimestä ja siirry ohjekirjasivulle. Muussa tapauksessa täytä tukipyyntölomake ja lähetä se Procountorin asiakaspalvelulle.
Yhteydenottopyyntöjen selaaminen
Procountorin ohjekirjan tukiportaaliin kirjautunut käyttäjä voi selata omia yhteydenottopyyntöjä kohdassa Oma nimi > Omat aktiviteetit > Omat pyyntöni.
Omissa pyynnöissä pääsee lukemaan asiakaspalvelun vastaukset sekä näkemään pyynnön tilasta missä vaiheessa käsittelyä pyyntö on.
Tukipyyntöihin on mahdollisuus lisätä tietoa avaamalla tukipyynnön, syöttämällä lisätiedon Lisää keskusteluun -kenttään ja painamalla Lähetä -painiketta. Kommentoimalla jo ratkaistua tukipyyntöä, avaa se pyynnön uudelleen asiakaspalvelun käsiteltäväksi.