Procountor- ympäristössäni on ilmoitus maksamattomasta laskusta. Miten toimin?
- Laskun ollessa 5 päivää erääntyneenä tulee maksumuistutus yrityksen etusivulle (näkyy ostolaskujen käsittelijöille). Ilmoitus poistuu, kun suoritus on kohdistunut meillä myyntilaskulle.
- Lasku maksetaan Procountorin kohdassa Haku > Tositteiden haku > Hae tosite esimerkiksi laskuttajan nimellä Accountor Finago > Avaa lasku ja mene maksaminen näkymälle (Siirry > Maksaminen)
Olen saanut muistutusviestin avoimesta laskusta, vaikka olen sen jo maksanut. Miksi?
-
- Maksuissa saattaa olla parin päivän viive riippuen, mistä pankista maksatte. Suorituksenne ei ole näkynyt meillä vielä maksumuistutuksen lähetyshetkellä.
- Jos kyse on ohjelmassa näkyvästä pop-up muistutuksesta laskun maksamisen jälkeen, pop-up katoaa parin päivän sisällä, kun olemme vastaanottaneet maksun.
- Mikäli maksumuistutuksessa on epäselvyyttä, ota yhteyttä laskutus@finago.com.
Olen saanut laskun Ropo Oy:ltä. Onko laskuni laitettu suoraan perintään?
- Olemme ulkoistaneet laskujen huomautuspalvelun ja perinnän Ropo Oy:lle. Ropo lähettää huomautuslaskun asiakkaalle.
- Lasku siirtyy huomautuspalvelusta sovitun ajan kuluttua perintään, mikäli laskua ei ole siihen mennessä maksettu.
- Laskuun liittyvät maksut tulee tästä eteenpäin hoitaa Ropon kanssa. Heidät tavoitat numerosta +358 9 856 080 45 tai MyRopo -palvelusta osoitteesta (www.myropo.fi).
- Laskun sisältöön liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä Finagon laskutukseen laskutus@finago.com.
Procountor-ympäristöni on suljettu. Miksi?
- Suljemme Procountor-ympäristön, mikäli asiakkaalla on maksamattomia laskuja, jotka on jo erääntyneet.
- Ympäristön saa auki kun laskut on maksettu ja suoritukset ovat kohdistuneet meillä myyntilaskulle tai kun asiakas on lähettänyt meille kuitin maksusta.
- Kuitissa tulee näkyä: Maksunsaaja - Päivämäärä - Viitenumero - Arkistointitunnus - Summa ja se tulee toimittaa sähköpostitse osoitteeseen laskutus@finago.com.
- Huomioithan, että osa laskuista on saattanut siirtyä jo perintään Ropolle. Tällöin maksuaikataulusta tulee sopia Ropon kanssa. Sovittu maksusuunnitelma on hyvä toimittaa myös meille tiedoksi osoitteeseen laskutus@finago.com.
Olen saanut laskun Ropo Oy:ltä. Mitä teen?
- Lasku on hyvä maksaa mahdollisimman pian kirjeessä olevilla tilisiirtotiedoilla, kuitenkin viimeistään eräpäivään mennessä. Jos et pysty maksamaan laskua kerralla, voit olla yhteydessä Ropoon ja sopia heidän kanssaan uudesta maksuaikataulusta.
- Puh. +358 9 856 080 45 tai MyRopo -palvelu (www.myropo.fi).
Missä asioissa olen yhteydessä Ropo Oy:hyn ja missä Accountor Finagoon?
- Ropo huolehtii laskun maksuun liittyvistä asioista, kuten maksuaikataulusta, ja Accountor Finago Oy Procountor-laskun sisältöön liittyvistä asioista, kuten tiedustelut hinnoista, määristä ja mahdolliset reklamaatiot.
Olen saanut laskun Svea Ekonomilta. Onko laskuni laitettu suoraan perintään?
- Laskujen huomautuspalvelua ja perintää hoitaa myös Svea Ekonomi. Svea Ekonomi lähettää huomautuslaskun asiakkaalle.
- Lasku siirtyy huomautuspalvelusta sovitun ajan kuluttua perintään, mikäli laskua ei ole siihen mennessä maksettu.
- Laskuun liittyvät maksut tulee tästä eteenpäin hoitaa Svea Economin kanssa. Heidät tavoitat numerosta 0942423350 tai osoitteesta perinta@svea.fi.
- Laskun sisältöön liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä Finagon laskutukseen laskutus@finago.com.
Procountor-ympäristöni on suljettu. Miksi?
- Suljemme Procountor-ympäristön, mikäli asiakkaalla on maksamattomia laskuja, jotka on jo erääntyneet.
- Ympäristön saa auki kun laskut on maksettu ja suoritukset ovat kohdistuneet meillä myyntilaskulle tai kun asiakas on lähettänyt meille kuitin maksusta.
- Kuitissa tulee näkyä: Maksunsaaja - Päivämäärä - Viitenumero - Arkistointitunnus - Summa ja se tulee toimittaa sähköpostitse osoitteeseen laskutus@finago.com.
- Huomioithan, että osa laskuista on saattanut siirtyä jo perintään Svea Ekonomille. Tällöin maksuaikataulusta tulee sopia Svea Ekonomin kanssa. Sovittu maksusuunnitelma on hyvä toimittaa myös meille tiedoksi osoitteeseen laskutus@finago.com.
Olen saanut laskun Svea Ekonomilta. Mitä teen?
- Lasku on hyvä maksaa mahdollisimman pian kirjeessä olevilla tilisiirtotiedoilla, kuitenkin viimeistään eräpäivään mennessä. Jos et pysty maksamaan laskua kerralla, voit olla yhteydessä Svea Ekonomiin ja sopia heidän kanssaan uudesta maksuaikataulusta.
- Svea Ekonomi, 09 4242 3050, perinta@svea.fi
Missä asioissa olen yhteydessä Svea Ekonomiin ja missä Accountor Finagoon?
- Svea Ekonomi huolehtii laskun maksuun liittyvistä asioista, kuten maksuaikataulusta, ja Accountor Finago Oy Procountor-laskun sisältöön liittyvistä asioista, kuten tiedustelut hinnoista, määristä ja mahdolliset reklamaatiot.